PRESS
Ponukani povećanim aktivizmom kroz društvene mreže i pojačanom propagandom da kupujemo domaće, odlučili smo ispitati kakvo je stanje među potrošačima.
Detaljnu izjavu možete pogledati OVDJE
Kreće “Black Friday”, četiri dana ogromnih popusta koje jednostavno ne smijete propustiti. Ovaj praznik trgovine mnogi shvataju vrlo ozbiljno, a mnoge ga kompanije iskoriste i za provođenje istraživanja, odnosno mystery shoppinga kako bi unaprijedili svoju uslugu.
Detaljnu izjavu možete pogledati OVDJE
Šta je mystery shopping i kako vam on može pomoći da unaprijedite kvalitet usluge i poboljšate odnose s kupcima?
Pogledajte prilog OVDJE
Gostovanje predstavnika Agencije u Jutarnjem programu TVSA povodom Međunarodnog dana potrošača. Razgovarali su o kvaliteti usluge u javnim institucijama i privatnim kompanijama u BiH te najavili GUEST istraživanje.
Detaljnu emisiju možete pogledati OVDJE
Kako pomoći privredi i malim biznisima u periodu COVID 19, koje mjere preduzeti i kako opstati na tržištu.
Detaljnu emisiju možete pogledati OVDJE
Učešće u emisiji RTRS Računica, gdje je tema emisije bila unapređenje kvalitete usluge u bh kompanijama.
Pogledajte prilog OVDJE