MENU
 
 
 

GLOBAL MARKET SOLUTIONS

 

Direktori marketinga i prodaje danas se suočavaju s jakim izazovima – od klijenata koji mijenjaju zahtjeve do novih konkurenata i razvoja tehnologije. GMS kompanijama svih sektora daje podršku u napretku, razvoju marketinga, iskorištavanju poslovnih prilika i oblikovanju tržišta. Radimo zajednički s našim klijentima kako bismo osigurali konstruktivne promjene i porfitabilan rast, uz osiguravanje održivog poslovnog uspjeha. 

 

MOGUĆNOSTI
Potrošačke navike i industrijske promjene nameću nova pravila u igri marketinga i prodaje. Poslujemo s kompanijama širom svijeta kako bismo unaprijedili njihove strategije koje bi omogućile ostanak na vrhu. 
Direktori marketinga danas igraju ulogu koja se dramatično mijenjala u posljednjih deset godina, ulogu koja podrazumijeva osobu sa strategijom, ali i s konkretnim znanjem i iskustvom, u cilju stalnog razvoja načina prodaje i komunikacijskih kanala. 
Kao zastupnik za klijente i branilac brenda kompanije, marketing pomaže pri upravljanju najbitnijm aktivnostima za kompaniju i često funkcionira kao agent digitalnih promjena, istražuje nove marketinške prilike i pokazuje ostalima u kompaniji kako se povezati s klijentima u digitalnom svijetu. 
GMS pomaže marketinškim stručnjacima da doprinesu finansijskom učinku svojih kompanija uz vodeće marketinške strategije i operativnu učinkovitost.


SEGMENTACIJA KLIJENATA
Bez obzira na to da li je riječ o tržištu, tržišnim segmentima ili mikro segmentima, svi uključuju dijeljenje širokog ciljnog tržišta u skladne segmente potrošača sa zajedničkim potrebama, identificirajući njihove mogućnosti i određujući pravi pristup. Naš tim analitičara koristi dokazanu metodologiju za segmentaciju kupaca i najsavremenije alate i tehnike u cilju pomaganja marketinškim stručnjacima pri određivanju proizvoda, usluga i komunikacijskih kanala koji će biti najprivlačniji svakoj grupi kupaca.

 

BREND MENADŽMENT
Iako brendovi  suštinski nisu materijalna sredstva, ipak su vjerovatno najznačajnije sredstvo jedne kompanije. Razumijevanje onoga što zaista čini brend je od vitalnog značaja za aktivnosti brend menadžmenta. Koristeći jedinstvenu kombinaciju kvantitativnih i kvalitativnih tehnika mjerenja pomažemo kompanijama u postizanju odličnih rezultata i smještanju kompanije i brenda u područje gdje je njihov utjecaj realan i opipljiv. 

 

OPTIMIZACIJA ULAGANJA U MARKETING
Kompanije troše značajne sume novca na marketing, kako na medije, agencije i reklame tako i na unapređenje prodaje, promocije, i slično. Mi pomažemo našim klijentima da izoštre i optimiziraju troškove marketinga, koristeći savremena prakse i alate, fokusirane na planiranje, kupovinu i strateško upravljanje marketinškim ulaganjima. 

Digitalni marketing i iskustvo klijenata
Koristimo nove tehnologije koje pomažu kompanijama u razvoju odnosa s klijentima, povećanju njihovog zadovoljstva, i to kroz višestruku interakciju s kupcima pomoću svih kanala komunikacije. 

 

ODREĐIVANJE CIJENA
Određivanje cijene često je smatrano više umjetnošću nego naukom. Zahtijeva prevođenje poslovne strategije i industrijske dinamike u strategiju cijena, definirajući nove cjenovne modele i postavljajući specifične cijene. Cijena je ključni faktor za konkurentnost i profitabilnost kompanije.  Kako bismo svojim klijentima osigurali cijene za profitabilan rast i dugoročne odnose s klijentima, nudimo određenje cijena kroz tri elementa:  strategiju cijena, postavljanje cijena i održivost. 

Cijene: strategija, postavljanje, održivost
Bez obzira na to da li kompanija svoje proizvode i usluge nudi pravnim ili fizičkim licima, pobjeda u „ratu cijena“ zahtijeva dobro osmišljenu strategiju. U maloprodaji ovaj proces počinje kreiranjem promocija koje cijenom i kvalitetom proizvoda / usluge osiguravaju vodeće mjesto na tržištu,  držeći konkurenciju pod kontrolom. 
Strategija cijena bi u B2B (Business to Business) trebala definirati ulogu kompanije u svojoj oblasti, obuhvatajući sve aspekte – od dobavljača do krajnjih potrošača. Ovo zovemo strategijom lanca vrijednosti cijena zato što usklađuje postavljanje cijena i kreiranje vrijednosti sa svim učesnicima lanca snabdijevanja. 
U B2C (Business to Consumer) dobra strategija cijene je prilagodljiva – cilja se na male grupe potrošača, nudeći im proizvode koji su prilagođeni njihovim posebnim potrebama i cjenovnim zahtjevima. 
Kad su cijene postavljene, njihovo održavanje je druga stvar. Održavanje cijena zahtijeva nadogradnju procesa, unapređenje sistema mjerenja i edukacija i nuđenje poticaja unutar cijele organizacije. 

 

PRODAJA
Agencija GMS nudi usluge cijelom spektru zaposlenika kompanija od direktora prodaje – stratega do izvršilaca. Nudimo dubinsku analizu i kreativnost kombinirane s višegodišnjim iskustvom u oblasti usluga prema klijentima.  Naš stil poslovanja se zasniva na saradnji i motivaciji i svi poslovi su osmišljeni  tako da direktor prodaje i njegov tim u kratkom vremenskom roku daju opipljive rezultate koji su vremenski održivi. Sve naše usluge prilagođene su potrebama svakog našeg klijenta i usmjerene na isporuku usluge koja će održati dugoročnu konkurentsku prednost naših klijenata. 

Povećanje prodaje za najbrži efekat
Koristimo naš ubrzani pristup kako bismo sistematično iskoristili sve moguće opcije ubrzanog rasta, pritom uključujući cijelu kompaniju. Pomogli smo većem broju kompanija iz različitih sektora, koje su bile u periodu stagnacije ili čak gašenja, da se brzo oporave i postignu jako dobre rezultate. 
Ubrzani pristup ima četiri osnovna principa: dosljednu izvedbu i analizu prilika, uklanjanje prepreka koje ometaju rast, prepoznavanje i iskorištavanje pravih prilika koje će poboljšati prodaju, pokretanje promjena u razmišljanju cijele organizacije. 
Na taj način se možemo brzo plasirati na tržište i postaviti temelje za budući rast. 

Izvrsna prodaja – sigurna prednost
Stvarna izvrsna prodaja ne ogleda se samo u efikasnosti i prodavanju više proizvoda i usluga od konkurencije. Izvrsna prodaja znači stvaranje razlike na tržištu i postizanje temeljitog poslovnog uspjeha. Mi radimo s vodećim organizacijama na tržištu, pomažući im da uspostave svoje najambicioznije ciljeve, dok istovremeno stvaramo nove uvjete i hvatamo nove prilike bazirane na budućim trendovima tržišta, klijenata, proizvoda i tehnologija. 
Naš rad na izvrsnosti u prodaji je duboko ukorijenjen u naše uspjehe, kako u operativnom smislu tako i u uspjesima vezanim za upravljanje promjenama unutar organizacije. 
U našem poslovanju, kako u B2B tako i u B2C, idemo dalje od samog identificiranja prakse i razvoja programa za postizanje bolje prodaje. Uključivanjem menadžmenta ljudskih resursa i upravljanja promjenama u našu ponudu osiguravamo maksimalne rezultate.

Strategije za održiv, profitabilan rast
 Direktor prodaje je odgovoran za određivanje kanala prodaje pri čemu je veoma važno obraćati se pravim grupama klijenata i na taj način osigurati rast prodaje. Zajedno s našim klijentima određujemo buduće uloge kompanije kad je riječ o prodaji, i to tako što se ne zadržavamo samo na prodaji već težimo stvaranju novih tržišta i partnerstava. 
Nudimo rješenja za neka od najznačajnijih pitanja kompanija kad je riječ o postizanju maksimalne vrijednosti njihovih prodajnih aktivnosti:
•  Kako izgraditi prodajnu diferencijaciju?
•  Kako organizirati i upravljati prodajom na globalnom nivou, uključujući  stvaranje udruženja dok je ipak bitno ostati poseban u isto vrijeme?
•  Kako integrirano upravljati razgranantom mrežom prodajnih kanala, uključujući višestepenu neposrednu i posrednu prodaju u online i offline kanalima?
•  Kako prilagođavati ponude različitim profilima klijenata? Kako iskoristiti prilike za cross-selling?
•  Kako odrediti prodajne kanale tako da sve vrijeme postoje povratne informacije i ideje klijenata kad je riječ o novim  uslugama i proizvodima?

Recept za uspješnu prodaju
GMS ima dugogodišnje iskustvo u radu na poboljšaju prodaje u kompanijama. Pomažemo našim klijentima pri određenju pravih prodajnih strategija, a sve u skladu s promjenama na tržištu, kod klijenata, u razvoju proizvoda i tehnologija, imajući uvijek na umu jedinstvene potrebe svake kompanije. 

 

NOVOSTI
Biti ispred vremena u današnjem hiperkonkurentnom svijetu za jednu kompaniju znači osigurati budućnost razvojem naprednih inovacija i sposobnosti Research and Development menadžmenta, stvaranjem izvora konkurentne prednosti i postajanjem bržim i agilnijim od konkurencije. 

GMS je agencija koja je sposobna pomoći kompanijama da se poboljšaju u svim ovim poljima. 

GMS Prezentacija

Download PDF