MENU
 
 

SLIDESHOW
  • vew_konferencija_20_mau_peT.JPG
  • cjw_oqq_konferencija_12_yqd_qaW.JPG
  • m1y_konferencija_102_bhi_ylW.JPG
  • fuq_konferencija_34_31t_jXu.JPG
  • rruohcum_jl3_vGc.JPG
 

Custumer Service Day 2007

 

2014-07-29 23:32:50

POSLOVNA KONFERENCIJA "DAN POSVEĆEN KVALITETU USLUGE"

Agencija GMS d.o.o. organizirala je u Sarajevu drugu regionalnu konferenciju "Dan posvećen kvalitetu usluge/Customer Service Day", koja za cilj ima menadžerima razriješiti nedoumice kada je u pitanju kvalitet usluge kao strateške prednosti kompanije, te pomoći u realizaciji njihovih poslovnih ciljeva.

Na konferenciji za novinare, održanoj neposredno prije početka ovog skupa, direktorica GMS-a, Amra Hašimbegović, kazala je da je Konferencija namijenjena poslovnim ljudima uključenim u unapređenje prodaje, podizanje kvaliteta usluge, komunikaciju s potrošačima, manadžerima kvalitete, PR manadžerima, članovima uprave, poput predsjednika i članova uprava, strateških manadžera, HR direktora, poslovnih analitičara, vođa odjela, itd.

Organiziranje ovakvog tipa konferencije planira se pretvoriti u tradiciju, a na ovogodišnjoj je posebno obrađen aspekt glavnog generatora profita, a to je kupac / klijent.

Želja svih uposlenih i uključenih u organizaciju CSD-a jeste da Sarajevo bude centar regionalnog okupljanja svih onih kojima je bitno promovirati izvrsnu uslugu i orijentiranost prema kupcima / klijentima.

Prezentirani su i rezultati neovisnih istraživanja koje je GMS u BiH provela u proteklih godinu dana u tri sektora, i to finansijskom sektoru, pri čemu je obrađeno 11 prodajnih mjesta, zatim maloprodajnom sektoru, osam prodajnih mjesta, te drogerijama, s obrađena tri prodajna mjesta.

Direktor Plive BiH Selen Balić je ovom prilikom održao predavanje o temi "Uloga mystery shoppinga u customer (consumer) serviceu - Pliva case".

Predstavnik generalnog pokrovitelja Konferencije, telekomunikacijske kompanije m:tel, prezentirao je način na koji kvalitet poslovanja ove kompanije predstavlja korporativna kultura.

Konferenciji je prisustvovalo oko 120 predstavnika, uspješnih kompanija iz BiH i regije, kao i partneri agencije GMS iz Hrvatske, Srbije, Makedonije, Slovenije i Bugarske.

Inače, agencija GMS d.o.o., prva je i jedina specijalizirana agencija za mystery shopping u BiH, članica međunarodnog udruženja mystery shopping providera MSPA.